Żona Wilna dostała grzywny, o których nie miała pojęcia: byłam zszokowana bezsilnością miasta

Jak wyjaśnił mi konsultant okazuje się, że aplikacja nie obsługuje połączenia WIFI. Oznacza to, że kiedy wrócisz do domu z zewnątrz, gdy telefon automatycznie wykryje domowe połączenie WIFI, aplikacja się rozłączy. Powiadomienie o tym nie pojawia się. Nikt cię nie ostrzega. Dopiero później, gdy dojdziesz do samochodu, zobaczysz, że zostałeś ukarany grzywną. Inny. Inny. Ponieważ istnieją możliwości, aby aplikacja przeszła w tryb offline – nawet jeśli jest to garstka.

„SĮ Susiekiemos pałosjos” o tym wie, ale jak ludzie naprawdę bezradni, nawet nie myślą o sprostowaniu czy przeprosinach. Za to, że kradną pieniądze uczciwym obywatelom, zakłócają im czas, a także tłumaczą, że są sobie winni.

Wilno reprezentuje nowoczesne miasto, ale w rzeczywistości nawet podstawowa aplikacja nie działa. I stajesz się banitą. Bardzo dziękuję za zmarnowany dzień – i więcej niż jeden. W końcu musiałem się dowiedzieć, dlaczego płacę za parkowanie i dostaję mandaty. Teraz muszę korzystać z mobilnego internetu w domu, bo inaczej nie mogę zapłacić za parking.

Powiedz mi, może chciałbyś zapłacić coś innego?

„SĮ Susisiekimos pasłogos” przesłał komentarz.

„Przepraszamy za zaistniałą sytuację, ale pragniemy wyjaśnić, że przed skorzystaniem z aplikacji „m.Parking” należy zapoznać się z zasadami korzystania z aplikacji.

Punkt 6 regulaminu stanowi, że działanie programu wymaga mobilnego połączenia z Internetem w telefonie komórkowym użytkownika. Aplikacja m.Parking umożliwia ustalenie numeru telefonu użytkownika, uzyskanie lokalizacji użytkownika za pomocą Globalnego Systemu Pozycjonowania (GPS). Ponieważ działanie aplikacji m.Parking wymaga połączenia z Internetem w telefonie komórkowym, aplikacja m.Parking wykorzystuje pakietową transmisję danych, która jest naliczana zgodnie z taryfą operatora telefonii komórkowej użytkownika.

W takich sytuacjach – gdy telefon komórkowy automatycznie łączy się z siecią WiFi, w aplikacji „m.Parking” pojawia się komunikat informujący o niepowodzeniu ustawienia numeru telefonu i zaleca się sprawdzenie, czy użytkownik nie jest rozłączony z siecią WiFi. Jeśli wiadomość się nie pojawiła, najprawdopodobniej klient wyłączył funkcję otrzymywania takich wiadomości na swoim telefonie komórkowym.

Ponadto należy wyjaśnić sytuację, ponieważ gdy usługa parkingowa zostanie pomyślnie zamówiona i telefon automatycznie połączy się z połączeniem WiFi, usługa parkowania nie zostanie zatrzymana.

Załączamy zasady korzystania z aplikacji „m.Parking”: https://judu.lt/wp-content/uploads/2023/04/Naudojimosi_m.Parking_programa_taisykles_2023_03-1.pdf” – napisała w komentarzu G. Vasiliauskaitė.

Zelene Stidolphe

"Certyfikowany fan sieci. Przedsiębiorca. Entuzjasta muzyki. Introwertyk. Student. Zły pisarz."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *