Szef firmy kurierskiej „Venipak” Šablinskas: klienci mówią, że widzą spadek, ale my jeszcze tego nie czujemy

Podczas pandemii poczta e-mail rosła w niespotykanym dotąd tempie. handel dodatkowo podsycił konkurencję między firmami dostawczymi. Firmy transportoweVenipak„szef Justas Sablinskas przyznaje, że konkurencja jest zacięta, ale też świetna zabawa.

Z J. Šablinskasem, liderem firmy z kapitałem litewskim, założonej w krajach bałtyckich, a postawionej w Polsce, w cyklu wywiadów”Kawa z kierownikiem„, mówimy o ewolucji rynku paczek, sytuacji w Chinach i coraz bardziej korzystnej usłudze „fulfillment” dla firm.

– Ekonomiści już mówią o widocznym spowolnieniu konsumpcji w kraju. Czy Ty też czujesz ten trend podczas wypraw?

– Jeśli spojrzymy na liczbę wysyłek, nie widzimy bezpośredniego spadku. Powiedziałbym nawet, że odbieramy różne sygnały: kiedy rozmawiamy z m.in. klienci pracujący w handlu detalicznym mówią, że odczuwają spadek, ale kiedy patrzymy na nasze magazyny, w których świadczymy usługi „e-fulfilment”, nie widzimy spadku. Sektor business-to-business nadal rozwija się normalnie, więc nie spodziewamy się jeszcze natychmiastowego spadku.

Masz pytania dotyczące finansów osobistych?

Jeśli przez głowę nieustannie przewija się pytanie finansowe, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi ani dla siebie, ani dla otoczenia, opisz sytuację, która Cię dotyczy. Delfi „Verslas Plus” z ekspertami pomoże Ci odpowiedzieć na zarządzanie Twoimi finansami lub znaleźć rozwiązanie, które Ci odpowiada.

Edwin Claye

„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *