Tomas Balčytis, dyrektor UAB Irpeta, która nabyła franczyzę międzynarodowej sieci sklepów Best For.
Na Litwie otwarto pierwszy sklep międzynarodowej sieci „Best For”, w którym prezentowane są produkty wysokiej jakości. Nacisk kładziony jest na ich funkcjonalność, niską cenę i trwałość. UAB „Irpeta”, do której doprowadziła sieć, planuje zainwestować 3 mln w krajach bałtyckich. Eur i otworzyć około 25 sklepów „Best For”.
Pierwsza sieć sklepów „Best For” jest już otwarta w centrum handlowym BIG w Kłajpedzie. W sklepach tej sieci można znaleźć ponad 8000 wysokiej jakości produktów, które zaspokajają różne potrzeby kobiet, mężczyzn, dzieci, domu, biura, wypoczynku, akcesoriów, a także na różne okazje, takie jak Boże Narodzenie, Wielkanoc czy urodziny. uroczystości.
Działa zgodnie z unijnymi normami i wymaganiami jakościowymi
Best For to wiodąca europejska firma franczyzowa z siedzibą w Salonikach w Grecji. Firma specjalizuje się w opracowywaniu i dystrybucji użytecznych innowacyjnych produktów. „Best For” prezentuje nowoczesne, wysokiej jakości produkty, które stawiają przede wszystkim na funkcjonalność, niską cenę i trwałość.
Europejska firma „Best For”, działająca zgodnie ze standardami i wymaganiami jakościowymi Unii Europejskiej, trzeci rok z rzędu zdobyła nagrodę „Franchise Business Award” za intensywny rozwój międzynarodowy. Pierwszy sklep Best For w 2015 roku został otwarty w Grecji. Dziś sklepy Best For działają w krajach Europy, Afryki i Azji z asortymentem dostosowanym do różnych rynków.
Do franczyzy „Best For” w krajach bałtyckich, Polsce i na Ukrainie wybraliśmy partnera, który ma duże doświadczenie w dziedzinie handlu. W planach mamy szybką rozbudowę sieci w tych krajach. Jesteśmy przekonani, że litewscy nabywcy docenią innowacyjne i wysokiej jakości produkty Best For, które są oferowane w konkurencyjnej cenie”, mówi George Leventis, założyciel i dyrektor Best For.
Towar na każdą okazję
Tomas Balčytis, dyrektor Irpety, która nabyła franczyzę Best For, podkreśla, że byli „pod wrażeniem dostępności i atrakcyjności produktów sieci dla osób w każdym wieku i o różnych dochodach”. Po długich negocjacjach udało im się pozyskać wyłączne prawa franczyzowe w krajach bałtyckich, Polsce i na Ukrainie.
„Odkąd zainteresowaliśmy się i przeanalizowaliśmy szereg marek podobnych do Best For, zadbaliśmy o to, aby sieć ta wyróżniała się przede wszystkim bardzo szeroką gamą produktów (dla domu, dzieci, urody, zwierząt), które można do każdego sklepu dobierane inaczej, w zależności od potrzeb konsumentów – mówi T. Balčytis – Każdy klient, który trafia do sklepu „Best For” może znaleźć produkty na każdą okazję – urodziny dziecka, spotkanie z przyjaciółką czy grilla Linia produktów jest stale aktualizowana, a co miesiąc prezentowana jest inna seria tematyczna produktów. Sami tworzymy okazje życiowe, a Best For może pomóc kupującemu stać się profesjonalistą w ich okazjach.”
Używane 15 metrów. doświadczenie handlowe
Irpeta, posiadająca wyłączne prawa franczyzowe w krajach bałtyckich, Polsce i na Ukrainie, planuje szybką ekspansję we wszystkich tych regionach. Obecnie trwają negocjacje z renomowanymi polskimi i estońskimi firmami, które będą działać na zasadzie subfranczyzy.
Po tym, jak pierwszy w kraju sklep „Best For” działa już w centrum handlowym BIG w Kłajpedzie, drugi sklep zostanie otwarty w kwietniu w Poniewieżu, w centrum handlowym „Babilonas”. Następnie planowane jest wejście do dużych centrów handlowych w dużych miastach i mniejszych miejscowościach. W krajach bałtyckich planowane jest zainwestowanie ponad 3 mln w rozwój „Best For”. Eur i otworzyć około 25 sklepów i około 100 sklepów w Polsce. Wkrótce klienci zostaną zaproszeni do sklepu internetowego „Best For”, który przypadnie do gustu użytkownikowi swoją funkcjonalnością, prostotą i bogactwem produktów.
Irpeta posiada ponad 15-letnie doświadczenie. doświadczenie hurtowe. Do tej pory specjalizowała się magazyn w handlu odzieżą męską, damską i dziecięcą. Aby nadążać za modą, stale uczestniczymy w międzynarodowych wystawach, poszukujemy nowych dostawców i kreatywnych rozwiązań w świecie mody, współpracujemy z dostawcami z Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Krajów -Basu i Niemiec.
„Wraz z rozwojem biznesu zaczęliśmy szukać nowego biznesu, a kiedy wybuchła pandemia, byliśmy zmuszeni do reorientacji w odpowiedzi na światowe trendy. Tak odkryliśmy „Best For”, które najwyższy czas wprowadzić w Litwa też” – mówi T. Balčytis.
Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko zostaną wymienione w „Verslo žinija”, „Sodra”, „Registrų centura” itp. w źródłach.
Temat „Handel”
„Certyfikowany fan sieci. Przedsiębiorca. Entuzjasta muzyki. Introwertyk. Student. Zły pisarz.”