Kadr z nagradzanej reklamy Wilna. Zdjęcie „Idź do Wilna”.
Na „New York Festivals Advertising Awards” światowego festiwalu reklamy w Nowym Jorku reklama bożonarodzeniowa w Wilnie znalazła się w pierwszej trójce w kategorii podróży i wypoczynku, a także znalazła się na liście najlepszych reklam w pięciu różnych kategoriach. .
Reklama w Wilnie została finalistką szwajcarskiego teledysku „No Drama”, z udziałem aktora Roberta De Niro i tenisisty Rogera Federera. Jak podała agencja Go Vilnius, islandzka reklama „Witamy w islandzkim świecie” zdobyła złoto w tej kategorii.
New York Festival of the World’s Best Ads odbywa się od ponad 50 lat. W tym roku do udziału w konkursie zgłosili się specjaliści od reklamy i komunikacji z 60 krajów z całego świata.
Reklamę oceniało 400 nagradzanych profesjonalistów z całego świata.
W klipie promocyjnym „Boże Narodzenie Wilno – cudownie, gdziekolwiek jesteś” chór wykonuje nową wersję popularnej kolędy „Wesołych Świąt” na tle bożonarodzeniowego Wilna. Reklama żartuje, że obcokrajowcy często nie wiedzą, gdzie jest Wilno – do światowego hitu bożonarodzeniowego napisano nowe słowa: zgadnij, w jakim kraju znajduje się Wilno – Grecja, Belgia, Szwecja, Polska czy gdzie indziej.
Nową wersję kolędy wykonał Chór Miasta Wilna „Młoda Muzyka”. Kampanię zainicjowała i zrealizowała firma „Go Vilnius”, kreatywne rozwiązania stworzyła agencja „BM Boutique”.
w 2021 Zaprezentowana jesienią reklama Wilna przyciągnęła uwagę międzynarodowych mediów: została napisana przez jeden z największych kanałów medialnych w Wielkiej Brytanii, Daily Mirror, portale marketingowe Ads of the World i PR Week, „Go Vilnius”. mówi raport.
Według „Go Vilnius” kampanie reklamowe promujące stolicę zdobyły kilka międzynarodowych nagród. Jednym z najważniejszych jest brązowy medal zdobyty w nagrodach komunikacyjnych „Epica” w kategorii zintegrowane kampanie reklamowe „Wilno: niesamowite gdziekolwiek myślisz”, ta sama reklama w nagrodach „Miasto, Naród, Miejsce” uznana za najlepszą strategię komunikacji.
W prestiżowych nagrodach turystycznych „International Travel & Tourism Awards” reklama „Wilno – punkt G Europy” została uznana za najlepszą. Klip reklamowy „Dotarłeś do celu” zdobył aż 8 nagród na międzynarodowych festiwalach reklamy turystycznej.
Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko zostaną wymienione w „Verslo žinias”, „Sodra”, „Registrų centura” itp. w źródłach.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.