Wileńska reklama bożonarodzeniowa została finalistą w kategorii reklam podróżniczych i wypoczynkowych podczas konkursu New York Festivals Advertising Awards. Reklama znalazła się wśród trzech najlepszych ogłoszeń w tej dziedzinie, według „Go Vilnius”. Film znalazł się również na krótkiej liście najlepszych reklam w pięciu różnych kategoriach.
Reklama promująca Wilno została finalistką szwajcarskiego teledysku „No drama”, z udziałem słynnego amerykańskiego aktora Roberta De Niro i tenisisty Rogera Federera. Islandzka reklama „Witamy w islandzkim świecie” zdobyła złoto w tej kategorii.
„Nazwa Wilna widnieje na mapie najlepszych reklam w swojej dziedzinie, stolica słynie też na innym kontynencie. Ta nagroda udowadnia, że konkurując z reklamami światowych marek, zaskakujemy nawet twórców, którzy to wszystko widzieli i przyciągają uwagę entuzjastów reklamy na całym świecie. Przyciągając uwagę międzynarodowej publiczności, stale zwiększamy świadomość i wyjątkowość stolicy naszego kraju – mówi Inga Romanovskienė, szefowa agencji. Wilna „Idź Wilno”.
Nagrody Best Global Advertising Festival w Nowym Jorku są przyznawane od ponad 50 lat. W tym roku nominacje zgłosili specjaliści od reklamy i komunikacji z 60 krajów z całego świata. Wszystkie aukcje zostały sprawdzone przez ponad 400 nagradzanych profesjonalistów uznanych za liderów w swoich dziedzinach z całego świata.
W klipie promocyjnym „Boże Narodzenie Wilno – cudownie, gdziekolwiek jest” chór wykonuje nową wersję słynnej kolędy „Wesołych Świąt” na tle bożonarodzeniowego Wilna. Reklama jest muzycznym żartem, że obcokrajowcy często nie wiedzą, gdzie jest Wilno. Do znanej na świecie pieśni bożonarodzeniowej napisano nowe słowa: spekuluje się o kraju, w którym leży Wilno – Szwecji, Austrii, Polsce czy gdzie indziej.
Specjalnie do klipu reklamowego nową wersję kolędy wykonał Wileński Chór Miejski „Jauna muzika”. Kampanię zainicjowała i zrealizowała firma „Go Vilnius”, a kreatywne rozwiązania stworzyła agencja „BM Boutique”.
Reklama Wilna zaprezentowana jesienią 2021 roku przyciągnęła uwagę międzynarodowych mediów: została napisana przez jeden z największych kanałów medialnych w Wielkiej Brytanii „Daily Mirror”, portale marketingowe – „Ads of the World”, „PR The week” .
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.