O irytujących nawykach klientów opowiadał Respublika.lt

Powiązane zdjęcie pixabay.com.

Użytkownik sieci społecznościowej „TikTok”, który występuje pod pseudonimem „@looneytooneyyy”, opublikował film, w którym dwie dziewczyny rozmawiają o najbardziej irytujących zwyczajach serwerów. Wśród nich była zmiana czasu rezerwacji i niecierpliwość w oczekiwaniu na zamówienie.

Dziewczyny ujawniły, że klienci lubią zadawać pytania dotyczące ich zamówienia, nawet jeśli zostało już do nich dostarczone. Radziła im cierpliwie czekać na swoją kolej. Zalecili też bywalcom lokali gastronomicznych, aby nie zapraszali kelnerów na drugą stronę korytarza, nie wkładali niczego do rąk, gdy są już zajęci, oraz nie zamawiali tego, czego nie ma w menu. .

Blogerzy mówili, że pracę kelnerów mocno komplikuje zmiana liczby gości, gdy np. zamiast planowanych 8 osób nagle na sali pojawia się dwudziestu. Twórcy filmu zwrócili uwagę, że mimo pozornego spokoju kelnerzy czują się w takich przypadkach zdezorientowani i bezradni, ponieważ sytuacje, o których mowa, wymagają zupełnie innego przygotowania.

Po obejrzeniu filmu komentatorzy opowiedzieli się po stronie dziewcząt, podzielili się swoimi osobistymi doświadczeniami i zidentyfikowali problematyczne sytuacje, z jakimi się spotkały.

„Kiedy 20 osób przychodzi do baru i zaczyna narzekać, że barista pracuje zbyt wolno”, „Kiedy kasa się psuje i klienci zaczynają pytać, czy dlatego nie mogą zapłacić” – mówili widzowie.

Nie zgadzasz się – porozmawiajmy o tym!
Żadnych obraźliwych komentarzy, ale niegrzeczne komentarze będą automatycznie usuwane bez przeprosin.

Respublika.lt zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy wulgarnych, niegrzecznych, nie na temat, podpisanych cudzym nazwiskiem, sprzecznych z prawem, propagujących spam lub nawołujących do przestępstw. Jeśli nawołujesz do przemocy, nienawiści rasowej, narodowej, religijnej lub innej, Twoje słowa mogą po odlocie jak wróbel zamienić się w byka o wadze tony – udostępnimy Twoje dane na żądanie służb specjalnych Litwy.

Becket Edwardsone

„Ewangelista kulinarny. Miłośnik podróży. Namiętny gracz. Certyfikowany pisarz. Fan popkultury”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *