Nowa europejska marka sportowa przybywa na Litwę

Na wydarzeniu, przed oficjalnym otwarciem sklepu, goście mieli okazję zapoznać się z nową kolekcją, która od 14 lipca będzie dostępna dla wszystkich mieszkańców Litwy.

Styliści ŠaŠa, Joringis Šatas i Viktorija Šaulytė, jako pierwsi zapoznali się z kolekcją odzieży sportowej.

„Minimalizm panujący w ubraniach nadaje całej kolekcji delikatności i wyrazistości, a kilka jasnych akcentów staje się doskonałym dodatkiem do klasycznego, sportowego stylu” – mówią styliści.

Producenci odzieży sportowej od kilku sezonów skutecznie przewidują trendy w modzie i rodzaj odzieży sportowej, którą wybiorą klienci.

Kolekcję SS2017 wyróżnia szeroka paleta barw, od spokojnych pastelowych tonów od pudrowego różu po intensywną czerwień. Zaprezentowana podczas dnia prasowego kolekcja F4 Sportswear AW2017/2018 prezentuje lekki i stylowy trend kulturystyczny z naciskiem na wygodę. Dominuje sportowy minimalizm – mini printy, aksamit to hit sezonu. Tymczasem w kolekcji znajduje się wiele bezszwowych T-shirtów z laserowo wycinaną siateczką na plecach.

Otwarcie pierwszego sklepu na Litwie, zwłaszcza w Wilnie, to bardzo ważny krok dla marki „4F”. Jesteśmy pewni, że uda nam się zainteresować nowych nabywców nie tylko przystępną ceną i wysokim stosunkiem jakości, ale także stylowym designem. Przykładowo, tworząc obecną kolekcję odzieży, staraliśmy się nadać modny wygląd odzieży sportowej, sięgając po błyszczące wzory i metaliczne tkaniny. Nasza oferta odzieży fitness nawiązuje do VIII wieku XX. modę trwającą dekadę, charakteryzującą się pastelowymi odcieniami, blokami kolorów i wzorami przypominającymi zwierzęcą skórę lub futro. Oferujemy także szeroką gamę odzieży „po szkole”, w której delikatne pastelowe odcienie kontrastują z wyblakłymi i zniszczonymi miejscami. Część naszych ubrań inspirowana jest podmiejskimi kwietnikami i apartamentowcami, dlatego króluje w nich dżins, szary beton z błyszczącymi miedzianymi elementami. W kolekcji znajdują się także dzieła popularne z IX i XX wieku. Odzież w stylu hip-hopowym z lat 90-tych, w której zastosowano wiele nadruków. Inaczej mówiąc, każdy będzie mógł znaleźć u nas to, czego szuka – mówi Dara Sulgostowska, przedstawicielka tej marki.

w 2018 roku marka będzie współpracować z komitetami olimpijskimi podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu.

Averill Burkee

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Przyjazny adwokat piwa. Generalny organizator. Fanatyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *