Majorel, lider w obsłudze klienta, rozwija się i poszukuje 300 pracowników na Litwie

Kierownik „Majorel Litwa” Natalja Selenkovienė.

Majorel, światowy lider w obsłudze klienta, aktywnie rozwija się na Litwie i planuje zatrudnić do marca przyszłego roku nawet 300 specjalistów. Firma, która współpracuje ze znanymi międzynarodowymi firmami i markami, zaprosi do swojego zespołu na Litwie specjalistów ds. obsługi klienta, szkoleń i jakości, liderów zespołów, którzy będą mogli skorzystać ze wszystkich zalet oferowanych przez firmę – pracę w wielokulturowym środowisku, możliwość pracy w nowoczesnym biurze lub domu, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, możliwość rozwoju.

Obecnie Majorel na Litwie świadczy usługi dla wiodącej na świecie internetowej platformy rezerwacji podróży i hoteli. Firma jest odpowiedzialna za zarządzanie zapytaniami klientów i partnerów platformy dotyczącymi rezerwacji hoteli i innych miejsc noclegowych, ich anulowania, płatności, zwrotów itp. Klienci platformy na Litwie obsługiwani są w języku litewskim, angielskim, łotewskim, ukraińskim i rosyjskim.

„Widzimy wiele możliwości rozwoju na rynku litewskim – tutaj działają i świadczą usługi wiodące międzynarodowe firmy, które potrzebują obsługi klienta spełniającej najwyższe standardy. Dlatego też, aby wzmocnić nasz zespół na Litwie, poszukujemy entuzjastycznych i komunikatywnych specjalistów, którzy cenią możliwości wzrostu i rozwoju, którzy chcą pracować w wielokulturowym środowisku” – mówi Natalja Selenkovienė, dyrektor Majorel Litwa.

„Majorel Litwa” oferuje swoim pracownikom nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie i dodatki, ale także wiele innych benefitów – prywatne ubezpieczenie zdrowotne, szkolenia zawodowe, możliwość udziału w programach rozwoju kariery oraz pracę w międzynarodowym środowisku z najlepszymi – znanymi światowymi markami, hybrydowy model organizacji pracy, nowoczesne biuro z częścią wypoczynkową i bezpłatnym parkingiem.

Firma znana jest z dbałości o dobre samopoczucie swoich pracowników. Znajduje to odzwierciedlenie w ogólnofirmowym programie Feel Good. Jej celem jest stworzenie środowiska pracy opartego na wartościach firmy, takich jak kreatywność, doskonałość i szacunek, aby wzmocnić pozycję pracowników, dać im głos i zjednoczyć ich społeczności. Program promuje różne inicjatywy pracownicze w obszarach sportu i dobrego samopoczucia, rozwoju zawodowego i osobistego, wewnętrznego samopoczucia i zainteresowań osobistych.

Majorel powstał w 2019 roku po fuzji firm Bertelsmann i Saham. Firma usługowa jest obecna w 45 krajach i zatrudnia ponad 80 000 pracowników. pracowników posługujących się ponad 60 językami. Firma dostarcza firmom na całym świecie najbardziej zaawansowane rozwiązania systemów zarządzania klientami (CRM) i najlepsze usługi obsługi klienta, dostosowując się do potrzeb i kontekstu kulturowego każdej firmy.

Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko zostaną wymienione w „Verslo žinės”, „Sodra”, „Registrų centrum” itp. w źródłach.