„Lidl Lietuva” jest o krok od drugiego miejsca







Radostinas Dimitrovas Roussev-Peine, dyrektor generalny UAB „Lidl Lietuva”. fot. Władimir Iwanow (VŽ).

Niemiecka sieć taniej sprzedaży Lidl, wyróżniająca się efektywnym modelem działania, utrzymała w ubiegłym roku stabilne wskaźniki rentowności netto, pomimo znacznego wzrostu kosztów energii elektrycznej, transportu i frachtu.Odsetki, zysk netto wzrósł o 32,4%.

Obroty UAB „Lidl Lietuva” w roku obrotowym 2022 wyniosły 819,35 mln euro i były o 22% wyższe niż w roku 2021, gdzie kwota ta wyniosła 673,2 mln euro. EUR. W 2022 roku Iki Lietuva, drugi co do wielkości detalista pod względem obrotów, uzyskał wynik 819,40 mln. …

Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko pojawią się one w „Verslo žinia”, „Sodra”, „Registrų centura” itp. w źródłach.