Wysłanie takiego komunikatu do konsumenta za pośrednictwem marketingu to nie lada wyzwanie, ponieważ bezpośrednie komunikaty dotyczące bezpieczeństwa mogą jedynie wywołać jeszcze większe wahanie w oczach podróżnych, którzy niewiele wiedzą o Litwie – czytamy w oświadczeniu.
Według Ingi Valentonienė, szefowej marketingu i komunikacji turystycznej w Narodowej Agencji Promocji Turystyki „Podróż na Litwę”, musimy bardziej przekonująco powiedzieć konsumentom, że życie na Litwie jest normalne, spełniając tym samym pragnienie, by czuć się bezpiecznie, komfortowo i nie stawiać czoła W ostatnich latach nie brakowało poważnych wyzwań. Jednocześnie możemy rozwiać ewentualne błędne interpretacje sytuacji braku bezpieczeństwa na Litwie.
„Zaplanuj swój zwykły dzień na Litwie” – tak „Lithuania Travel” zaprasza zagranicznych turystów do przeżycia normalnego, ale nieco niezwykłego dnia dla zagranicznych podróżników na Litwie. Podczas kampanii hasło zostanie zilustrowane przeżyciami, których nie można nazwać nudnymi: od zaskakującego obcokrajowców koloru żuków po poranny lot balonem – kampania ma na celu podkreślenie, że wszystkie te wyjątkowe przeżycia są na Litwie powszechne. , tak jak poprzednio.
Zaproś wszystkich do podzielenia się swoimi chwilami z podróży po Litwie
Jednak w obecnym kontekście negatywnych informacji trudno przekonać konsumentów tylko za pomocą billboardów, dlatego równolegle z kampanią rusza inicjatywa Podziel się swoim zwykłym dniem na Litwie.
„Do tej pory rekomendacje od przyjaciół i znajomych pozostają jednym z najważniejszych źródeł przy wyborze wyjazdu za granicę, dlatego niezwykle ważne jest, aby obalić mit braku bezpieczeństwa na Litwie i jednocześnie znacznie zwiększyć rozpowszechnianie przesłania. na Litwę może przyczynić się do kampanii i zostać jej ambasadorem, a tym samym pomóc całemu litewskiemu sektorowi turystycznemu – mówi I. Valentonienė.
Dodaje, że trzeba znaleźć różne sposoby, aby uspokoić potencjalnych podróżnych i przekazać informacje o bezpiecznej Litwie i przypomnieć im, że jesteśmy członkiem UE i NATO, bo niektórzy podróżnicy po prostu nie znają tych informacji.
Kampania potrwa przez całe lato, skupiając się na kluczowych rynkach zagranicznych – Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Izraelu, a także na innych rynkach europejskich. Głównym celem kampanii jest osiągnięcie jak najszerszej dystrybucji we wszystkich krajach Europy. Kampania uzupełnia inne działania realizowane przez „Podróż na Litwę” – targi i imprezy kontaktowe, wyjazdy studyjne, których celem jest również pokazanie, że Litwa, mimo wydarzeń w najbliższym sąsiedztwie, pozostaje atrakcyjnym krajem turystycznym.
Surowo zabrania się wykorzystywania informacji opublikowanych przez DELFI na innych stronach internetowych, w mediach lub gdzie indziej, lub rozpowszechniania naszych materiałów w jakiejkolwiek formie bez zgody, a jeśli uzyskano zgodę, DELFI musi być podane jako źródło.
„Certyfikowany fan sieci. Przedsiębiorca. Entuzjasta muzyki. Introwertyk. Student. Zły pisarz.”