Do zobaczenia: w zagranicznej telewizji pojawia się nowy teledysk J. Nainisa i Jazzu

W tym tygodniu Telewizja Polsat, największy polski kanał telewizyjny, rozpoczęła emisję teledysku do utworu „I Should Have Known” Jonasa Nainisa i Jazzu.

Nowy klip emitowany jest obecnie cztery razy dziennie i ma wszelkie szanse, aby w przyszłości stać się jednym z najpopularniejszych teledysków w Polsce tego lata.

Telewizje w innych krajach Europy również chciały wyemitować nowy teledysk – trafił on już do głównych kanałów telewizyjnych w Wielkiej Brytanii.

„Pomysł nakręcenia teledysku zrodził się spontanicznie. Mieliśmy tylko kilka dni, podczas których musieliśmy wykonać całą niezbędną pracę” – mówi Jonas Nainys. – Pomysł na klip jest proste: chcieliśmy przekazać główną ideę i nastrój utworu bez tworzenia skomplikowanych scenariuszy. Wygląda na to, że nie tylko my doceniamy wynik.

Przypominamy, że na antenie najpopularniejszej polskiej stacji radiowej „RMF FM” odbyła się światowa premiera utworu „I Should Have Known”. Szczególną uwagę poświęcono prezentacji, gdyż poprzednie dzieło utalentowanego litewskiego tandemu – utwór „Keep It To Myself” od dawna króluje na szczytach list przebojów najchętniej słuchanych polskiego radia.


Przebój miał 11 milionów wyświetleń na YouTube i został doceniony przez największą wytwórnię na świecie Universal Music, która umieściła go na specjalnej kompilacji.

Od dziś melomani w naszym kraju mogą już zobaczyć nowy teledysk „I Should Have Known” w wykonaniu Jovani i Jazzu.

Edwin Claye

„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *