Nowy klip emitowany jest obecnie cztery razy dziennie i ma wszelkie szanse, aby w przyszłości stać się jednym z najpopularniejszych teledysków w Polsce tego lata.
Telewizje w innych krajach Europy również chciały wyemitować nowy teledysk – trafił on już do głównych kanałów telewizyjnych w Wielkiej Brytanii.
„Pomysł nakręcenia teledysku zrodził się spontanicznie. Mieliśmy tylko kilka dni, podczas których musieliśmy wykonać całą niezbędną pracę” – wyjaśnia Jonas Nainys. – Pomysł na teledysk jest prosty: chcieliśmy przekazać główną ideę i nastrój utworu bez tworzenia skomplikowanych scenariuszy. Wygląda na to, że nie tylko my doceniamy efekt.”
Przypominamy, że na antenie najpopularniejszej polskiej stacji radiowej „RMF FM” odbyła się światowa premiera utworu „I Should Have Known”. Szczególną uwagę poświęcono prezentacji, gdyż poprzednie dzieło utalentowanego litewskiego tandemu – utwór „Keep It To Myself” od dawna króluje na szczytach list przebojów najchętniej słuchanych polskiego radia.
Przebojowy utwór obejrzano w serwisie YouTube ponad 11 milionów razy i został doceniony przez największą wytwórnię na świecie Universal Music, która umieściła go na specjalnej kompilacji.
Od dziś melomani w naszym kraju mogą już zobaczyć nowy teledysk „I Should Have Known” w wykonaniu Jovani i Jazzu.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.