„Każdego roku zainteresowanie nowościami od Apple jest duże, a smartfony iPhone 14 nie są wyjątkiem. Nie bez powodu nowy kolor „Deep Purple” cieszył się największą popularnością – design urządzenia pozostał bez zmian, więc klienci, którzy dokonali zakupu telefony w tym kolorze mogą być pewni, że nie pozostaną niezauważone – ten kolor pokazuje, że ich telefon pochodzi z najnowszej kolekcji Apple” – powiedział Andrius Budreika, Head of Product Group w Apple Tele2.
Najnowsze telefony z serii iPhone 14 cieszą się większym zainteresowaniem niż zeszłoroczne smartfony. Dane Tele2 ujawniły, że najczęściej wyszukiwanymi modelami iPhone’a 14 w tym roku są iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max. Wybrało je 94%. klientów Tele2, którzy zamówili swoje telefony w przedsprzedaży – odpowiednio 49%. i 45 procent osób, podał komunikat prasowy.
W tym roku paleta kolorystyczna nowych flagowców jest bardzo zróżnicowana. Modele iPhone’a 14 są dostępne w 5 kolorach – niebieskim, fioletowym, północy, Starlight i Product Red. Tymczasem klasyczne kolory modeli z serii Pro: Space Black, Silver i Gold zostały uzupełnione o Deep Purple. Na szczycie najpopularniejszych kolorów dominowała kosmiczna czerń i głęboki fiolet.
Statystyki zamówień w przedsprzedaży pokazują, że większość klientów wybiera telefony z pamięcią 128 GB, aż 50% je kupiło. kupujących. Na drugim miejscu znajduje się model 256 GB, który został zamówiony przez 39%. klientów. 10% wybrało smartfony o pojemności 512 GB, a 1% zamówiło pamięć o największej pojemności 1 TB.
Sprzedaż najnowszej serii telefonów iPhone 14 rozpocznie się 23 września.
„Informacja prasowa” oznacza agencje prasowe, osoby prawne i osoby fizyczne, które tworzyły i rozpowszechniały komunikaty dotyczące aktualności usług, produktów, firm lub instytucji itp. Decydując się na publikację treści, UAB „15min” bierze pod uwagę istotność informacji, interes społeczny i interes publiczny. UAB „15min” nie otrzymuje wynagrodzenia za publikację tej treści. Redakcja ma prawo modyfikować, skracać, uzupełniać i usuwać odniesienia i nazwy w tekście.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.