Najlepsza aplikacja lojalnościowa na Litwie
Lidl Plus to najpopularniejsza aplikacja mobilna ze wszystkich sieci handlowych. Odnotowuje go sześciu na dziesięciu respondentów, którzy wzięli udział w badaniu. Dla porównania, najbliższa konkurencyjna aplikacja lojalnościowa jest instalowana przez czterech na dziesięciu.
Z danych ankietowych wynika również, że 52 proc. ankietowanych kupujących korzysta z aplikacji Lidl Plus przynajmniej raz w tygodniu, co stanowi dodatkowe 40 proc. – przynajmniej raz w miesiącu. „Mamy też takich lojalnych użytkowników, którzy codziennie otwierają aplikację, są to wyjątkowe przypadki, które naprawdę nas cieszą. Gdybyś jednak musiał narysować obraz naszego najczęstszego klienta, to byłby to ten, który odwiedza sklep kilka razy tydzień i otwiera Lidl Plus, jedni szukają tu specjalnych ofert i promocji, biorą udział w grach, inni sprawdzają dostępność w sklepach, a niektórzy klienci szczególnie cenią sobie możliwość odbioru paragonów za każdy zakup telefonem – mówi Valdas Lopeta, szef działu spraw korporacyjnych i komunikacji Lidl Lietuva.
Zapytani o to, z jakiej sieciowej aplikacji mobilnej nie tylko mają, ale obecnie najczęściej korzystają, respondenci wskazali także Lidl Plus. 35% wymienia ją jako najbardziej popularną wśród swoich aplikacji. osób, z którymi przeprowadzono wywiady. Dla porównania, 24% respondentów stwierdziło, że druga najczęściej używana aplikacja była najczęściej używana. ludzie.
Obchody rocznicy jednego roku
Aplikacja mobilna Lidl Plus otrzymała wszystkie te pozytywne recenzje od klientów, mimo że jest bardzo młoda na rynku. We wrześniu firma świętowała właśnie pierwszą rocznicę aplikacji. Z tej okazji do końca września trwa specjalna, rocznicowa gra Lidl Plus, w której może wziąć udział każdy użytkownik aplikacji. Ekscytujące i cenne nagrody czekają na kupujących co tydzień, a na koniec gry jeden szczęśliwy zwycięzca zostanie wybrany, aby wygrać samochód elektryczny Mini Cooper SE. Zwycięzca samochodu zostanie wylosowany wśród wszystkich kupujących, którzy zrobią zakupy w sklepach Lidl w tym miesiącu i wezmą udział w losowaniu. Zwycięzca zupełnie nowego samochodu zostanie wyłoniony w drodze loterii 27 września.
„Kupujący, którzy chcą spróbować swoich sił w loterii samochodów elektrycznych, mają jeszcze kilka tygodni. Jednak już teraz gratulujemy wszystkim, którzy wygrali inne nagrody – kupony Lidl Plus o wartości 10 euro, telefony iPhone 13 Pro. czas trwania gry , rozdystrybuujemy łącznie osiemset kuponów Lidl Plus i osiem telefonów komórkowych – mówi V. Lopeta.
Zdigitalizowane rozwiązania przynoszące korzyści
Aplikacja mobilna Lidl Plus jest dostępna dla każdego zarejestrowanego użytkownika aplikacji, a osadzony w niej unikalny kod QR reprezentuje fizyczną kartę stałego klienta. Aby rozpocząć korzystanie ze specjalnych ofert lojalnościowych, nie trzeba wypełniać żadnego papierowego formularza, rejestracja odbywa się w samej aplikacji i nie trwa długo.
V. Lopeta cieszy się, że aplikacja mobilna zaoferowana litewskim kupcom zaledwie rok temu sprawdziła się i szybko zgromadziła grono wiernych użytkowników. Lidl Plus wyróżnia się nie tylko w badaniu firmy badawczej Norstat, ale także w rankingu sklepów Apple z wysoką oceną użytkowników. Tutaj ocena Lidl Plus sięga 4,7 punktu na 5 możliwych.
„Wrzesień to święto, jesteśmy nastawieni na udany rok i chcielibyśmy podziękować naszym lojalnym klientom za te wyniki. Rozumiemy jednak również znaczenie ciągłych zmian, doskonalenia i spełniania oczekiwań klientów. Jesteśmy gotowi do dalszego inwestowania w naszych rozwiązaniach cyfrowych, dzięki czemu nasza aplikacja pozwala oszczędzić pieniądze za każdym razem, gdy robisz zakupy, pomaga śledzić wydatki i planować budżet zakupowy – mówi V. Lopeta.
Z aplikacji mobilnej Lidl Plus można korzystać we wszystkich 64 sklepach sieci dystrybucji w 25 miastach kraju – Wilno, Kownie, Kłajpeda, Szawle, Alytus, Mariampole, Kiejdany, Telsze, Kretinga, Możejki, Taurage, Jonava, Panevėžys, Ukmerge , Utena, Plunge, Palanga, Elektrėnai, Visaginas, Šilute, Radziwiliszki, Vilkaviški, Druskienniki, Rokiški i Kaišiadorys.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.