Marius Skuodis, Minister Łączności. zdjęcie Władimira Iwanowa (V).
Litewska Dyrekcja ds. Pojazdów Silnikowych powinna bezzwłocznie wdrażać istotne dla państwa projekty i szybciej podejmować decyzje, stwierdza Ministerstwo Transportu i Komunikacji w swojej zaktualizowanej polityce.
Zarząd, który od przyszłego roku stanie się spółką akcyjną, będzie musiał zmienić swoje metody pracy – poinformowało w poniedziałek ministerstwo.
Kilka dyrekcji powinno zapomnieć o budżetowych metodach pracy i przygotować się do przekształcenia się w spółkę akcyjną, aby działać wydajniej, elastyczniej i szybciej, szybciej reagować na szanse rynkowe – mówi w oświadczeniu minister komunikacji Marius Skuodis.
Stwierdzono, że ministerstwo powinno terminowo realizować projekty państwowe: przebudowę granicy litewsko-polskiej na odcinku Via Baltica Marijampol i drogi głównej A14 WilnoUtena, rozpocząć przebudowę drogi drugorzędnej Kowno Prienai.
Od kierownictwa oczekuje się również realizacji kilku innych ważnych dla państwa projektów infrastrukturalnych. Priorytet zostanie przyznany kilku projektom infrastruktury podwójnego zastosowania, które są wykorzystywane zarówno do mobilności cywilnej, jak i wojskowej, a także dróg granicznych zarządzanych we współpracy między Litwą i Polską.
Do najważniejszych zadań Zarządu w najbliższych latach należy szybkość podejmowania decyzji.
W złej sytuacji i przy ograniczonych możliwościach finansowania nie możemy już uczestniczyć w procesach, długich procedurach. Konieczne jest dostrzeżenie priorytetowych potrzeb ropy, aktywniejsza współpraca ze zleceniodawcami, lepsze planowanie i realizacja zamówień publicznych oraz ciągłe poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania. Ważne jest, aby wydajność, jakość i szybkość podejmowania decyzji w naszych działaniach wzrastały – mówi Skuodis.
Stwierdza się, że nasz Zarząd i Dyrektor będzie odpowiedzialny za realizację oczekiwań i celów przyszłego biznesu.
W tym roku na litewskie drogi przeznaczono 543,2 mln. Kilka programów dostępu i rozwoju l, ij 363,9 mln EUR. EUR przeznaczono na rozbudowę, naprawę i dostęp do kilku sieci państwowych.
W lipcu ubiegłego roku Seimas uzgodnił, że zarząd Kali i cztery inne lotniska Mon w litewskim sektorze transportowym, żegluga powietrzna, zarządzanie śródlądowymi drogami wodnymi i zarządzanie portem morskim w Kłajdzie staną się spółkami akcyjnymi, a jego status ma się zmienić od 2023 roku. 100% jej udziałów będzie zarządzane przez państwo.
Powielanie informacji z agencji informacyjnej BNS w publicznych mediach informacyjnych i na stronach internetowych bez zgody UAB „BNS” jest zabronione.
Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują, a my poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko zostaną wymienione w Business, Sodra, Registry Center itp. w altówkach.
Motyw Budownictwo i Nieruchomości
„Myśliciel. Miłośnik piwa. Miłośnik telewizji. Zombie geek. Żywności ninja. Nieprzejednany gracz. Analityk.”