Szef firmy kurierskiej „Venipak” Šablinskas: klienci mówią, że widzą spadek, ale my jeszcze tego nie czujemy

Podczas pandemii poczta e-mail rosła w niespotykanym dotąd tempie. handel dodatkowo podsycił konkurencję między firmami dostawczymi. Justas Šablinskas, szef firmy paczkowej Venipak, przyznaje, że konkurencja jest zacięta, ale jednocześnie daje dużo frajdy.

Z J. Šablinskasem, managerem firmy z kapitałem litewskim, która zaistniała w krajach bałtyckich i postawiła stopę w Polsce, w serii wywiadów „Kawa z managerem” omawiamy ewolucję rynku doręczania paczek, sytuacja w Chinach i coraz bardziej korzystna usługa realizacji zamówień dla firm.

– Ekonomiści już mówią o widocznym spowolnieniu konsumpcji w kraju. Czy Ty też czujesz ten trend podczas wypraw?

– Jeśli spojrzymy na liczbę wysyłek, nie widzimy bezpośredniego spadku. Powiedziałbym nawet, że odbieramy różne sygnały: kiedy rozmawiamy z m.in. klienci pracujący w handlu detalicznym mówią, że odczuwają spadek, ale kiedy patrzymy na nasze magazyny, w których świadczymy usługi „e-fulfillment”, nie widzimy spadku. Sektor business-to-business nadal rozwija się normalnie, więc nie spodziewamy się jeszcze natychmiastowego spadku.

Tylko subskrybenci mogą przeczytać cały artykuł

Stając się subskrybentem wspierasz niezależnych autorów i dziennikarzy. Silne i wolne media to filar demokracji i wartość, którą trzeba pielęgnować.

Zapraszamy do przyłączenia się do społeczności subskrybentów Delphi.

Edwin Claye

„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *