Świąteczna reklama w Wilnie znalazła się w pierwszej trójce na New York World Advertising Festival. Stałe ujęcie nagradzanej reklamy.
Reklama promująca Wilno znalazła się w finale szwajcarskiego teledysku „No Drama” z udziałem słynnego amerykańskiego aktora Roberta De Niro i tenisisty Rogera Federera. Islandzka reklama „Witamy w islandzkim świecie” zdobyła złoto w tej kategorii.
„Nazwa Wilna znajduje się na mapie najlepszych reklam w swojej dziedzinie, stolica słynie też na innym kontynencie. Ta nagroda udowadnia, że konkurując z reklamami światowych marek, zaskakujemy nawet twórców, którzy to wszystko widzieli i przyciągają uwagę entuzjastów reklamy na całym świecie. Przyciągając uwagę międzynarodowej publiczności, stale zwiększamy świadomość i wyjątkowość stolicy naszego kraju – mówi Inga Romanovskienė, szefowa agencji turystyki i rozwoju biznesu miasta Wilno „Idź Wilno”.
Nagrody Best Global Advertising Festival w Nowym Jorku są przyznawane od ponad 50 lat. W tym roku zgłoszenia nadesłali specjaliści od reklamy i komunikacji z 60 krajów świata. Wszystkie aukcje zostały sprawdzone przez ponad 400 nagradzanych profesjonalistów uznanych za liderów w swoich dziedzinach z całego świata.
W klipie promocyjnym „Boże Narodzenie Wilno – cudownie, gdziekolwiek jest” chór wykonuje nową wersję słynnej kolędy „Wesołych Świąt” na tle bożonarodzeniowego Wilna. Reklama jest muzycznym żartem, że obcokrajowcy często nie wiedzą, gdzie jest Wilno. Do znanej na całym świecie piosenki świątecznej napisano nowe słowa: spekuluje się, w jakim kraju znajduje się Wilno – w Szwecji, Austrii, Polsce czy gdzie indziej.
Specjalnie do klipu reklamowego nową wersję kolędy wykonał Wileński Chór Miejski „Jauna muzika”. Kampanię zainicjowała i zrealizowała firma „Go Vilnius”, a kreatywne rozwiązania stworzyła agencja „BM Boutique”.
Zaprezentowana jesienią 2021 roku reklama Wilna przyciągnęła uwagę międzynarodowych mediów: została napisana przez jeden z największych brytyjskich kanałów medialnych Daily Mirror, portale marketingowe – Ads of the World, PR Week.
Kampanie reklamowe promujące Wilno zdobyły już liczne międzynarodowe wyróżnienia, przypomina raport „Go Vilnius”. Jedna z najważniejszych nagród – brązowy medal zdobyty na nagrodach komunikacyjnych „Epica” w kategorii zintegrowane kampanie reklamowe „Wilno: niesamowite gdziekolwiek myślisz”, ta sama reklama w nagrodach „Miasto, Naród, Miejsce Awards” została uznana za najlepszą strategię komunikacji. W prestiżowych nagrodach turystycznych „International Travel & Tourism Awards” reklama „Wilno – punkt G Europy” została uznana za najlepszą. A klip reklamowy „Dotarłeś do celu” zdobył aż 8 nagród na międzynarodowych festiwalach reklamy turystycznej.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.