SOSEScript: Wykonanie Breadcrumb nie powiodło się z powodu następującego błędu: Błąd w linii 38, pozycja 2: Połączenie nie powiodło się
Zdjęcie: LTG
Przedsiębiorstwo transportowe Lietuvos Geležinkelių Group (LTG) LTG Cargo i Ukrainos Geležinkeliai przetestowały nową trasę transportu towarowego Kowno–Kijów.
LTG informuje, że pociąg przywiózł naczepy z portu morskiego w Kłajpedzie do terminalu intermodalnego w Kownie i wywiózł je na Ukrainę. Testy nowej trasy przeprowadzono dwa miesiące po oficjalnym spotkaniu LTG Cargo z Kolejami Ukraińskimi, które odbyło się we wrześniu w celu opracowania wzajemnie korzystnych rozwiązań dla rozwoju transportu międzynarodowego.
„Ze względu na niezwykle duże korki na granicy polsko-ukraińskiej podróż samochodem może zająć nawet dwa tygodnie, a nawet dłużej. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się skrócić czas transportu kolejowego towarów o kilka dni więcej. W w ten sposób będziemy mogli dostarczyć klientom naczepy z ładunkiem nawet 3 razy szybciej niż na trasie realizowanej transportem drogowym” – mówi cytowana w raporcie Eglė Šimė, dyrektor LTG Cargo.
LTG informuje, że na życzenie klientów istnieje możliwość transportu towarów przewożonych koleją do/z portu morskiego w Kłajpedzie. Planuje się, że na życzenie klientów z Litwy na Ukrainę będzie można przewozić na tej trasie różnego rodzaju towary: nawozy, granulat PET, sól. Z Ukrainy na Litwę można importować zboża, materiały budowlane, żywność i napoje.
„Ładunek na trasie Kowno-Kijów będzie transportowany przez LTG Cargo na Litwie i LTG Cargo Polska w Polsce.” Na przejściu granicznym Medyka (Polska)-Mostyska (Ukraina) naczepy przewożące towary zostaną przeładowane z ukraińskich europejskich wagonów szerokotorowych i przewiezione „Kolejami Ukraińskimi” do terminalu Liski w Kijowie. Stamtąd towar będzie dystrybuowany transportem drogowym po całym kraju – wyjaśnia projekt Wiaczesław Jeromin, członek zarządu „Kolejów Ukraińskich”.
Obecnie na zlecenie klientów LTG Cargo wraz ze swoimi partnerami przewozi ładunki na trzech międzynarodowych trasach łączących Litwę i Ukrainę poprzez punkty graniczne Mostyskas-Medykas, Jagodin-Darohusk i Izov-Hrubesšov. Ropa naftowa i produkty rolne transportowane są głównie pomiędzy krajami.
Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko pojawią się one w „Verslo žinia”, „Sodra”, „Registrų centura” itp. w źródłach.
Temat „Logistyka”.
„Myśliciel. Miłośnik piwa. Miłośnik telewizji. Zombie geek. Żywności ninja. Nieprzejednany gracz. Analityk.”