„Pigu.lt” to nowy przewodnik marketingowy

Zdjęcie: Judita Grigelytė (VŽ).

Zjadł. Po dołączeniu do centrum handlowego Pigu.lt i jego grupy zarządzającej PHH Group nowego dyrektora marketingu Artura Malinowskiego, zakończono tworzenie zespołu zarządzającego firmą.

Sprzedawca internetowy informuje, że niedawno do grupy dołączyli także Tomas Mikėnas, dyrektor operacyjny i Jakub Stefański, który rozpoczął pracę w grupie. Chodzić dyrektor.

„Z sukcesem zakończyliśmy poszukiwania specjalistów wysokiego szczebla, co pozwoliło nam zbudować szczególnie doświadczony zespół zarządzający. Nie mam wątpliwości, że w różnych e. Międzynarodowe doświadczenie zarządcze zgromadzone na rynkach komercyjnych oraz w najsilniejszych spółkach umożliwi Grupie PHH pełną pewność osiągnięcia swoich celów strategicznych. Należy do nich nie tylko wzmocnienie pozycji w krajach bałtyckich, ale także ekspansja w Finlandii, największym rynku, na którym dziś pracujemy” – mówi w notatce prasowej Florin Filote, dyrektor generalny Grupy PHH.

Doświadczenie dyrektora operacyjnego grupy Tomasa Mikėnasa obejmuje różne sektory i współpracuje ze znanymi światowymi markami, w tym Marks & Spencer, Ocado, Kingfisher Group i innymi. Powrót na Litwę po 17 latach w Wielkiej Brytanii T. Mikėnas pracuje w firmie Barbora.

J.Stefańskiego 10 m. rozwijał karierę w McKinsey, gdzie odpowiadał za globalny e-commerce. wzmocnić strategię platformy, marketing, sprzedaż i technologię. Przez ostatnie trzy lata pracował w Amazonie i pomógł uruchomić Amazon.pl i Amazon Prime w Polsce.

Nowy dyrektor ds. marketingu grupy, A. Malinowski, który podobnie jak pan Stefański pochodzi z Polski, pracował jako dyrektor wykonawczy agencji planowania mediów Cartat Poland i kierował iProspect Poland. Marketingiem 75-latka od trzech lat zajmuje się A. Malinowski. u słynnego polskiego detalisty Empik, który prowadzi 350 sklepów stacjonarnych i trzeci co do wielkości e. chodzić.

[{„title”:”„Metų CMO 2023“ G. Vilkė: esame profesionalūs kritikai, tačiau motyvuoja ne botago principas (II dalis)”,”url”:”https://vz.lt/rinkodara/2023/06/08/metu-cmo-2023-g-vilke-esame-profesionalus-kritikai-taciau-motyvuoja-ne-botago-principas-ii-dalis”,”category”:”PREMIUM”,”profiles”:[1021,1026,1028,1067,1633,1653,1654,1657,1696,1872,1873,2097]},{„title”:”Opuszczamy „Pigu” „CMO roku 2023″ G. Vilkė: Liderzy krwawią najbardziej”,”url”:”https://vz.lt/rinkodara/2023/06/ 01/ pigu-paliekanti -zawieszka-cmo-2023-g-w-wilczych-przywódcach-krwawiących-najbardziej”,”kategoria”:”PREMIUM”,”profile”:[1028,1031,1067,1633,1653,1654,1657,1696,1872,1873]}]

VŽ wspomina, że ​​do czerwca br. Giedrė Vilkė zajmowała stanowisko marketingowe w Grupie PHH. W grupie „Pigu” pracowała z chwilową przerwą ponad 10 lat.

Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują – poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko pojawią się one w „Verslo žinija”, „Sodra”, „Registrų centura” itp. w źródłach.