Novaturas przedstawia program i nowości na przyszłe lato: obsłuży Cypr, Majorkę i zaoferuje łącznie 19 atrakcyjnych kierunków – AINA

Grupa Novaturo, największy touroperator w krajach bałtyckich, jako pierwszy gracz na regionalnym rynku turystycznym prezentuje pełny rok 2024. program wakacji letnich i nowe kierunki z Litwy – Cypru i Majorki. Działająca najdłużej na rynku firma, która ma już 25. sezon letni, będzie poszerzać swoją ofertę także na greckich wyspach, w hiszpańskich kurortach, Czarnogórze, Chorwacji i Maderze. W przedsprzedaży od 12 września. Zachęcamy Litwinów do planowania wakacji w 19 najpopularniejszych kierunkach.

Podróżni, którzy nie zwlekają i zarezerwują komfortowy wypoczynek w przyszłym roku, otrzymają pakiet usług dodatkowych o wartości aż 155 euro, który zapewni gwarancję elastyczności i bezpieczeństwa. Obejmuje wyłącznie gwarancję najniższej ceny Novaturo, elastyczność zmiany warunków podróży i inne dodatkowe korzyści.

„Opracowując program na przyszłoroczny sezon letni, myśleliśmy najpierw o tym, aby zapewnić naszym gościom jeszcze lepsze doświadczenia z wakacji, zaczynając od ich planowania i oczywiście czerpania przyjemności z samego wyjazdu. Porównując tegoroczne lato i przyszłoroczne lato, zaplanowaliśmy w całej grupie aż do 15%, aby służyć wzrostowi klientów. Oferujemy podróżnym zestaw ekskluzywnych korzyści, które motywują ich do zadbania o podróż w okresie przedsprzedażowym. Niezależnie od tego, czy jest to obniżka ceny wyjazdu, czy zmiana projektu zapewniamy naszym klientom gwarancję bezpieczeństwa, dzięki czemu „nic nie tracą. Ponadto w najpopularniejszym kierunku Turcji oferujemy naszym klientom jeszcze jedną zaletę: możliwość wcześniejszego przybycia do miejsca docelowego i późnego wyjazdu”, wyjaśnia Vitalij Rakovski, szef Grupy Novaturo.

Dodaje, że Novaturas po lecie zwiększy swoje możliwości w lokalizacjach najbardziej atrakcyjnych dla podróżnych i tam, gdzie firma widzi największy potencjał.

„Planujemy częstsze loty na wyspy greckie – Kretę, Rodos, a także do Czarnogóry, co pozwoli na wzrost wolumenów o około 30 proc. W hiszpańskich kurortach zaplanowaliśmy wolumeny nawet trzykrotnie większe, prezentujemy także Majorkę, która powraca po przerwie.Wśród dotychczasowych kierunków hiszpańskich skupimy się na barcelońskich kurortach Costa Brava i Costa Dorada oraz Maladze, których tegoroczna udana sprzedaż przełożyła się na wzrost liczby oferowanych miejsc na przyszłe lato. liderzy rynku, zawsze chcemy zaskakiwać naszych klientów nowościami – uwzględniając oczekiwania podróżnych i poszerzając naszą ofertę, na kolejny sezon letni wprowadzamy Cypr” – komentuje V. Rakovsky.

Różnorodność wycieczek i gwarancja najniższej ceny

Wyjazdy na Cypr będą odbywać się z Litwy, Łotwy, Estonii, a na Majorkę z Litwy i Łotwy. Na razie ruszyła sprzedaż biletów lotniczych na Majorkę, a w najbliższej przyszłości firma będzie dostarczać także paczki podróżne. W Estonii zaprezentowano kolejną nowość: jesienne kurorty nadmorskie regionu Kalabrii (Włochy). Do Malagi (Hiszpania) litewskie „Novaturas” przedłużyły sezon i zapewnią pasażerom dłuższy niż dotychczas odpoczynek – od kwietnia do października, natomiast na Łotwie i w Estonii ten kierunek jest prezentowany jako nowy i loty będą odbywać się także od wiosny upaść.

Latem przyszłego roku na Bali nie zabraknie również turystów, zwłaszcza nowożeńców, którzy interesują się tym egzotycznym kierunkiem nie tylko zimą, ale także w ciepłym sezonie. Ponadto firma oferuje szeroką gamę wycieczek turystycznych z Litwy – 116 tras w różnych krajach, w tym 28 nowych. Firma rozszerzyła swój program zwiedzania o około 20% w porównaniu z obecnym sezonem letnim.

Na wycieczki turystyczne samolotem oferowane są Kanada, Japonia, Cypr, Uzbekistan i inne kierunki. W związku z rosnącym zainteresowaniem atrakcjami przyrodniczymi, dodano wycieczki autokarowe do południowej Szwecji, Rumunii, Alp Francuskich, włoskiej Toskanii, Austrii i innych. Dla miłośników turystyki oferta jest różnorodna, od krótkich wycieczek do Polski, Czech, najpopularniejszych miejsc Paryża, Rzymu, po ulubione miejsca podróżników i nowe doznania kulinarne na Korsyce, na Cypr, Francję, Włochy, Portugalię i na jej wyspa. z Madery.

Do 30 września osoby, które wykupią wycieczkę latem przyszłego roku, będą mogły skorzystać z gwarancji najniższej ceny, jaką oferuje firma jako jedyny touroperator w regionie Morza Bałtyckiego. Oznacza to, że gdyby w przyszłości cena wyjazdu miała zostać obniżona, klienci, którzy zakupili go w przedsprzedaży, będą mogli złożyć wniosek i mieć pewność, że różnica w cenie zostanie zwrócona.

Wyjątkowa oferta i jakość hoteli

We wszystkich pozostałych kierunkach sezonu letniego, w porównaniu do lata tego roku, „Novaturas” odnowi co najmniej 10%. oferty hotelowe. Dużą wagę przywiązuje się do ich selekcji, dlatego przy tworzeniu asortymentu utrzymywane są zarówno bliskie relacje z lokalnymi partnerami, jak i przedstawiciele firmy podróżują w destynacje, aby zapewnić wypoczynek i nienaganną jakość. Priorytetami firmy jest oferowanie klientom ulubionych i najlepiej prosperujących hoteli oraz wprowadzanie do oferty ciekawych nowości i ekskluzywnych noclegów.

Przykładowo na Krecie, w Czarnogórze, na Cyprze i na pograniczu Bali w ofercie znajdą się zarówno oryginalne hotele „butikowe”, jak i inne, bardziej luksusowe noclegi. Na wybrzeżu Costa Dorado w kierunku Barcelony znajdują się najwyższej klasy hotele 5*, w innych popularnych wśród turystów miejscowościach wypoczynkowych, a w kierunku bułgarskim czekają nowości w kurortach Sozopol i Duni. Turcja pozostanie kierunkiem oferującym najszerszy wybór hoteli odpowiadających potrzebom wszystkich podróżnych. Na wyspie Korfu goście będą mogli skorzystać z nowego, 5* hotelu azjatyckiej sieci luksusowych hoteli, który spełnia wszystkie najwyższe wymagania. W popularnej tunezyjskiej destynacji, gdzie w tym roku remonty hoteli osiągnęły już około 50%, w ofercie przyszłego lata zostaną zachowane wszystkie najpopularniejsze lokalizacje zakwaterowania.

Z doświadczeń tego sezonu letniego wynika, że ​​podróżujący last minute do najpopularniejszych kierunków, takich jak wyspy greckie, Turcja, a także Czarnogóra i Tunezja, mogli wybierać od około 20 do 30 proc. najbardziej poszukiwaną ofertę hotelową, podobny trend zaobserwowano także w zeszłym roku. Tymczasem w przedsprzedaży podróżni wybierają spośród szerokiej oferty nie tylko lotów i kurortów, ale także hoteli i ich pokoi. Planując przyszłoroczne wakacje, zniżki na noclegi w niektórych kierunkach mogą sięgać nawet 40-50%.

Edwin Claye

„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *