Najnowsza kampania reklamowa Subway, która jest próbą transformacji marki, szuka zmian także u swoich największych fanów.
Wielbiciele Subwaya mogą w sierpniu wziąć udział w konkursie, w którym mogą wygrać darmowe kanapki na całe życie – jeśli zobowiążą się do legalnej zmiany nazwy na Subway. Sieć fast foodów wybierze zwycięzcę i uiści wszelkie opłaty prawne, aby mogła przyjąć „nową kultową tożsamość”.
Subway, jedna z największych na świecie sieci fast foodów, ma około 37 000 franczyzobiorców w ponad 100 krajach, w lutym ogłosiła, że rozważa sprzedaż tej marki. Aukcja miała trwać sześć miesięcy i przynieść spółce 10 miliardów dolarów. dolarów.
Około 2015 roku sieć zaczęła pozostawać w tyle za konkurencją, częściowo z powodu konkurencji i spadających ocen konsumentów. w 2019 r. Subway mianowało nowego dyrektora generalnego i rozpoczęło transformację obejmującą modernizację swoich restauracji, menu i oferty cyfrowej. Jedną z najnowszych zmian jest wprowadzenie świeżego mięsa krojonego, tak jak konkurenci tacy jak Jersey Mike’s.
Zdaniem Subway zmiany te w końcu się opłaciły. w 2022 roku firma podała, że ankietowani odwiedzający określili markę jako „orzeźwiającą”, „energetyczną” i „innowacyjną”. W pierwszym kwartale, w porównaniu z rokiem ubiegłym, sprzedaż fizyczna na całym świecie wzrosła o 12,1 procent, a sprzedaż cyfrowa o 11,4 procent.
Czy masz pytanie dotyczące finansów osobistych?
Jeśli ciągle w głowie pojawia się pytanie dotyczące finansów, na które nie potrafisz znaleźć odpowiedzi dla siebie i bliskich, opisz sytuację, która Cię niepokoi. Delfi „Verslas Plus” we współpracy z ekspertami pomoże Ci odpowiedzieć na pytanie, jak zarządzać swoimi finansami lub znaleźć rozwiązanie, które Ci odpowiada.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.