Nadzwyczajna kampania reklamowa Subway: rozdawanie darmowych kanapek w ramach zobowiązania na całe życie

Najnowsza kampania reklamowa Subway, która jest próbą transformacji marki, szuka zmian także u swoich największych fanów.

Wielbiciele Subwaya mogą w sierpniu wziąć udział w konkursie, w którym mogą wygrać darmowe kanapki na całe życie – jeśli zobowiążą się do legalnej zmiany nazwy na Subway. Sieć fast foodów wybierze zwycięzcę i uiści wszelkie opłaty prawne, aby mogła przyjąć „nową kultową tożsamość”.

Subway, jedna z największych na świecie sieci fast foodów, ma około 37 000 franczyzobiorców w ponad 100 krajach, w lutym ogłosiła, że ​​rozważa sprzedaż tej marki. Aukcja miała trwać sześć miesięcy i przynieść spółce 10 miliardów dolarów. dolarów.

Około 2015 roku sieć zaczęła pozostawać w tyle za konkurencją, częściowo z powodu konkurencji i spadających ocen konsumentów. w 2019 r. Subway mianowało nowego dyrektora generalnego i rozpoczęło transformację obejmującą modernizację swoich restauracji, menu i oferty cyfrowej. Jedną z najnowszych zmian jest wprowadzenie świeżego mięsa krojonego, tak jak konkurenci tacy jak Jersey Mike’s.

Zdaniem Subway zmiany te w końcu się opłaciły. w 2022 roku firma podała, że ​​ankietowani odwiedzający określili markę jako „orzeźwiającą”, „energetyczną” i „innowacyjną”. W pierwszym kwartale, w porównaniu z rokiem ubiegłym, sprzedaż fizyczna na całym świecie wzrosła o 12,1 procent, a sprzedaż cyfrowa o 11,4 procent.

Czy masz pytanie dotyczące finansów osobistych?

Jeśli ciągle w głowie pojawia się pytanie dotyczące finansów, na które nie potrafisz znaleźć odpowiedzi dla siebie i bliskich, opisz sytuację, która Cię niepokoi. Delfi „Verslas Plus” we współpracy z ekspertami pomoże Ci odpowiedzieć na pytanie, jak zarządzać swoimi finansami lub znaleźć rozwiązanie, które Ci odpowiada.

Edwin Claye

„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *