Węzeł Gelato firmy Palemon. Zdjęcie: Judita Grigelyts (V).
LTG Infra, która zapowiedziała zakup prac związanych z rozwojem infrastruktury, ma na celu zwiększenie mobilności wojskowej Litwy, a także poszerzenie możliwości biznesowych.
Spółka LTG Infra z Grupy Kolei Litewskich (LTG) ogłosiła przetarg na usługi projektowe i usługi realizacji projektów strukturalnych budowy wojskowo-cywilnego obszaru ładunkowego w Palemone. Umowa ze zwycięzcą powinna zostać podpisana na trzy do czterech lat.
Ma to na celu rozwój obszaru ładunkowego do podwójnego użytku wojskowego i cywilnego w Palemone, budowę tam niektórych dróg, aktualizację i przygotowanie sieci wewnętrznych.
Rta Jakubauskien, pełniący obowiązki dyrektora generalnego LTG Infra, cytowany w komunikacie opublikowanym przez LTG, powiedział, że projekt ma na celu zwiększenie mobilności wojskowej Litwy, przy jednoczesnym rozszerzeniu możliwości biznesowych.
Kowno jest obecnie najdalej wysuniętą (na północ) drogą z Litwy, połączoną z trasą europejską. Towary transportowane przez Korytarz Morze Północne-Bałtyk to także ładunki wojskowe NATO, które są niezbędne dla wspólnego bezpieczeństwa i szkolenia sił NATO. zrealizujemy projekt i zwiększymy ładowność, stworzymy dodatkowe korzyści dla przedstawicieli handlowych – powiedział R. Jakubauskien.
Projekt obejmuje przebudowę i przygotowanie nawierzchni wojskowej i cywilnej przestrzeni ładunkowej podwójnego zastosowania (25 000 m²), wzmocnienie i dostosowanie nawierzchni do planowanej masy 120 ton. Planowana jest również budowa kilku torów kolejowych, budowa ekranów akustycznych, remont i rozbudowa sieci wewnętrznej.
po realizacji projektu i zwiększeniu przepustowości drogi Palémons w pobliżu miejsca załadunku, a także przygotowaniu trzech dodatkowych linii kolejowych, będzie można przewozić tam towary wąską drogą. Istnieją plany przebudowy 1,5 km odcinka Palemon Street Palemon Street.
Obecnie pojazdy wojskowe, ładunki ponadgabarytowe i masowe obsługiwane są w terminalu kolejowym Etok znajdującym się na polskiej granicy. Miejsca docelowe na Litwie są następnie transportowane kilkoma środkami transportu.
[{„title”:”Geleinkeliai atsilieka nuo plan: metus vluoja elektrifikavimas, dar nesigyta ir elektrovei”,”url”:”https://vz.lt/transportas-logistika/2023/01/03/gelezinkeliai-atsilieka-nuo-planu-metus-veluoja-elektrifikavimas-dar-neisigyta-ir-elektroveziu”,”category”:”PREMIUM”,”profiles”:[1016,1067,1639,1659]},{„title”:”TOP 20 najlepiej opłacanych firm transportowych i logistycznych w ubiegłym roku”,”url”:”https://vz.lt/transportas-logistika/2023/02/14/top -20-pernaid-daugausia -podatki-firm-transportowych-i-logistycznych”,”kategoria”:”PREMIUM”,”profile”:[1016,1026,1027,1067,1633,1873]},{„title”:”Hill Group kończy nosić żelowe chodaki za 100 milionów euro inwestycji”,”url”:”https://vz.lt/pramone/2023/03/28/hill -group-100-mln- eur-investment-ends-to-bring-iron-sabots”,”category”:”PREMIUM”,”profiles”:[1016,1020,1022,1057,1067,1633,1658,1659,1670]}]Wybierz firmy i tematy, które Cię interesują, a my poinformujemy Cię w osobistym biuletynie, gdy tylko zostaną wymienione w Business, Sodra, Registry Center itp. w altówkach.
Motyw logistyki
„Certyfikowany fan sieci. Przedsiębiorca. Entuzjasta muzyki. Introwertyk. Student. Zły pisarz.”