Od 11 grudnia przedsiębiorstwo transportu pasażerskiego „LTG Link” z grupy „Lietuvos geležinkelių” (LTG). zaczął przewozić pasażerów pociągiem do Warszawy, a także do drugiego co do wielkości miasta w Polsce – Krakowa, a pasażerowie pociągów często wybierają tę nową trasę.
Kotryna Dzikaraitė, partner komunikacyjny LTG, twierdzi, że pierwsze loty połączonej międzynarodowej trasy kolejowej Wilno-Kowno-Warszawa-Kraków zakończyły się sukcesem i że w ciągu dwóch tygodni sprzedaży za pośrednictwem kanałów „LTG Link” sprzedano około tysiąca biletów na tę trasę .
Pociąg „LTG Link” z Wilna przejeżdża przez Kowno do Mokawy, skąd pasażerowie powinni wsiąść do pociągu „PKP Intercity” polskiej spółki i kontynuować podróż do wybranego miasta w Polsce. Zainteresowanie pasażerów tą trasą już przekroczyło oczekiwania – w ciągu zaledwie dwóch tygodni sprzedaży biletów na grudzień sprzedano około 1000 biletów na tę trasę za pośrednictwem kanałów „LTG Link” – powiedziała K. Dzikaraitė w Eltai.
Zaznaczyła, że dzięki konsekwentnej pracy z partnerami w Polsce do pociągu kursującego po Polsce dołączy kolejny dodatkowy wagon.
„Stała praca z partnerami w Polsce zaowocowała dodaniem do kursującego w Polsce pociągu dodatkowego wagonu, który obejmuje zarówno przedziały odpowiednie dla grup, jak i miejsca dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, tak aby podróże w Polsce były odpowiednie dla wszystkich” powiedział partner komunikacyjny LTG.
Zwykle jeździ do Warszawy
K. Dzikaraitė zapewnia, że według danych firmy pasażerowie jeżdżą głównie do Warszawy, trochę mniej do Krakowa. Według niej więcej osób będzie mogło podróżować do Polski po podłączeniu dodatkowego wagonu.
„Według danych firmy klienci wybierają głównie loty do Warszawy, druga połowa do Krakowa, a największą popularnością cieszą się 3-4 dniowe wycieczki w obie strony. Choć większość biletów sprzedanych na kanałach LTG Link na loty weekendowe i wakacyjne została już zakupiony przed pierwszym pociągiem, dodanie dodatkowego wagonu pozwoli większej liczbie osób podróżować po Polsce” – wyjaśnił przedstawiciel LTG ds. komunikacji.
„Praktykujący Twitter. Profesjonalny introwertyk. Hardkorowy znawca jedzenia. Miłośnik sieci.